A Puma sportszergyártó árbevétele árfolyam-korrekcióval 30,7 százalékkal, 831 millió euróra csökkent a június végével záródott három hónapban, a kamatok és adózás előtti eredménye (EBIT) 114,8 millió mínuszt mutatott az egy évvel korábbi 80,3 millió euró plusz után.
A Puma sportszergyártó szerint megjósolhatatlan, hogy mit hoz az idei év a koronavírus-járvány miatt, a második negyedévben mindenesetre veszteséges volt a vállalat és visszaesett a bevétele is.
Elemzők kisebb, 815 millió bevétellel és szerényebb, 113 millió euró EBIT-veszteséggel számoltak.
A Puma értékesítése áprilisban 55 százalékkal, májusban 38 százalékkal, júniusban már csak 6 százalékkal csökkent, a múlt hónapban a cég üzleteinek már közel 85 százaléka nyitva volt világszerte.
2020. július 29.
(MTI/Reuters)